O mně: Poznejme se blíže

Jmenuji se Tereza Válková a jako virtuální asistentka vám pomohu mít o svém podnikání větší přehled a díky tomu více klidu a prostoru na to, co vás skutečně naplňuje, dává vám smysl a dělá radost.

Sama totiž vím, že ne všechy aktivity související s podnikáním takové opravdu jsou...

Zkušenosti jsem získala během 7 let při vedení vlastního e-shopu, kde jsem řešila vše sama - od vzhledu a struktury e-shopu přes fakturaci a expedici až po e-mail marketing a zákaznickou podporu. Díky tomu dokážu rychle porozumět tomu, co jako podnikatelka potřebujete.

Nyní své dovednosti využívám pro ostatní – nejčastěji pro malé podnikatelky a tvůrkyně, které potřebují pomoc s organizací, administrativou nebo technickými záležitostmi, které by vám samotným zabraly spoustu času.

Jaká jsem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jsem spolehlivá, systematická a pečlivá. Propojuji smysluplnou práci s nástroji, které ušetří čas a energii a baví mě hledání způsobů, jak udělat práci jednodušší a přehlednější. Ráda vytvářím systémy, ve kterých je snadné se vyznat – ať už jde o správu e-shopu, práci v Notionu, nebo vizuální návody a checklisty.

Můj přístup vychází z mé povahy i z osobnostního profilu z testu MBTI - jsem ISTJ-T (tzv. „Logistik“). To znamená, že se na mě lze vždy spolehnout a můžete si být jistí, že věci budou promyšlené a včas dokončené.

  • Mám ráda pořádek a plány: Miluju seznamy, kategorie a funkční struktury. Proto mě baví nastavovat procesy a tvořit šablony, které jsou přehledné a přinášejí nadhled.

  • Všímám si detailů: Testuji systémy i e-shopy očima zákazníka a dokážu rychle zjistit, kde věci drhnou, a navrhnout efektivní řešení.

  • Rozhoduji se podle faktů i intuice: Nejen dojmy, ale i konkrétní data a souvislosti mi pomáhají hledat tu nejlepší cestu právě pro vás.

  • Pracuji zodpovědně a spolehlivě: Splnění termínu a kvalita jsou pro mě samozřejmostí. Ráda si věci ověřím víckrát, než je pustím do světa, aby bylo vše v naprostém pořádku. V pozadí se postarám, aby všechno běželo hladce.

Díky systematičnosti, smyslu pro detail a organizačním dovednostem vám pomohu věci uspořádat, dát jim strukturu a zjednodušit složité úkoly.