Obchodní podmínky (OP)
I. Úvodní ustanovení1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují práva a povinnosti Prodávajícího, kterým je Tereza Válková, IČO: 06546064, s místem podnikání: Slovanská 720, Česká Třebová, 56002;
e-mailem: asistentka@terezavalkova.cz, tel.: 776 104 559 (dále jen „Poskytovatel“), a Zákazníka, který si u Poskytovatele objednává služby nebo produkty. Zákazníkem může být Podnikatel (pokud při objednávce uvede své IČ) nebo Spotřebitel – tedy fyzická osoba jednající mimo rámec své podnikatelské činnosti či povolání.1.2. Tyto OP jsou nedílnou součástí každé smlouvy o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“), která je uzavřena mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
1.3. Ustanovení Smlouvy, která se liší od těchto OP, mají přednost.
1.4. Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jen „OZ“), a je-li Zákazníkem spotřebitel, pak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
II. Vymezení pojmů
2.1. Služba: Virtuální asistenční služby, které jsou poskytovány online, případně po dohodě i osobně. Jedná se převážně o administrativní a kreativní činnost, zákaznickou podporu či konzultace.
2.2. Digitální produkt: Online kurz, webinář, e-book nebo jiný digitální obsah, který je poskytován prostřednictvím webového rozhraní e-shopu www.terezavalkova.cz. V jeho popisku jsou uvedeny bližší informace, cena, kdy a na jak dlouho bude zpřístupněn atd. Texty jsou informativní a nejsou návrhem na uzavření Smlouvy.
2.3. Objednávka: Návrh na uzavření Smlouvy, který je Zákazníkem odeslán prostřednictvím webového formuláře na e-shopu, e-mailem, telefonicky nebo prostřednictvím sociálních sítí.
2.4. Smlouva: Kupní smlouva nebo smlouva o poskytování služeb, která je uzavřena mezi Poskytovatelem a Zákazníkem. Smlouva je uzavřena potvrzením Objednávky Poskytovatelem telefonicky či na e-mailovou adresu Zákazníka.
2.5. Hodnocení obchodu, produktů a služeb (recenze a reference): Pochází od osob, které produkt či službu zakoupily a byla jim zpřístupněna či uskutečnily spolupráci. Související objednávky jsou uloženy v administraci, čímž je ověřena důvěryhodnost recenzí.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
3.1. Objednání Služby nebo Digitálního produktu je možné primárně prostřednictvím webového rozhraní, dále přes e-mail, sociální sítě či telefonicky.
3.2. Při objednávání je Zákazník povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Poskytovatel nenese odpovědnost za nepravdivé, nesprávné či neúplné údaje.
3.3. Odesláním Objednávky, tedy stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“, dává Zákazník souhlas s těmito Obchodními podmínkami a zavazuje se k platbě za objednané Služby/Produkty.
3.4. Poskytovatel není povinen Objednávku přijmout.
3.5. Zákazník nese veškeré náklady spojené s použitím komunikačních prostředků na dálku (internetové připojení, telefonní hovory).
IV. Ceny a platební podmínky
4.1. Cena Služeb a Digitálních produktů je uvedena na webových stránkách Poskytovatele a je platná v okamžiku odeslání Objednávky. Vzhledem k charakteru digitálních produktů nevznikají náklady na dopravu.
4.2. Zjevné chyby v ceně (např. překlep) Poskytovatele nezavazují. Poskytovatel je v takovém případě oprávněn od Smlouvy odstoupit.
4.3. Způsob platby je stanoven v Objednávce nebo Smlouvě. Standardní metody platby jsou bankovním převodem na základě vystavené faktury, rychlým online převodem přes QR kód uvedený na Objednávce či kartou přes rozhraní Shoptet Pay.
4.4. Splatnost faktury je vždy uvedena na faktuře, standardně je 7-14 dní od přijetí Vaší objednávky (tedy od uzavření Smlouvy).
4.5. Digitální produkt je zpřístupněn po uhrazení celé ceny. U Služeb může být termín a způsob úhrady stanoven individuálně ve Smlouvě nebo na faktuře.
4.6. Platba se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání částky na bankovní účet Poskytovatele. Poskytovatel následně vystaví daňový doklad (fakturu) a zašle jej Zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu.
V. Dodací podmínky a přístup k produktům
5.1. Služby: Termín a způsob realizace je sjednán individuálně po dohodě s klientem. Poskytovatel se snaží vyhovět požadavkům v co nejkratším termínu.
5.2. Digitální produkty: Přístupové údaje k uživatelskému účtu nebo odkaz na Digitální produkt jsou Zákazníkovi zaslány e-mailem na adresu uvedenou v Objednávce bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 hodin od připsání celé Ceny na účet Poskytovatele.
VI. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
6.1. Služby: Zákazník může zrušit Objednávku bez poplatku v dohodnuté lhůtě před zahájením práce, obvykle 24 hodin předem. Při pozdějším zrušení může být účtován storno poplatek, jehož výše závisí na rozsahu a typu sjednané služby.
6.2. Digitální produkty: Vzhledem k povaze digitálního obsahu, který je dodán okamžitě po zaplacení, nelze od smlouvy bez udání důvodu odstoupit a není možné vrácení peněz, pokud Zákazník výslovně souhlasil s dodáním digitálního obsahu před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy a byl poučen, že tímto souhlasem ztrácí právo na odstoupení od smlouvy.
6.3. Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit, pokud porušíte Vaše povinnosti - např. neoprávněně zasáhnete do webového rozhraní, porušíte autorská práva či povinnost mlčenlivosti.
6.4. Pokud nedojde k úhradě Ceny objednávky do data splatnosti, Smlouva se ruší automaticky, bez nutnosti odstoupení.
VII. Práva z vadného plnění (reklamace)
7.1. Po zpřístupnění Digitálního produktu zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu a v případě potřeby mě kontaktujte, abych případně sjednala nápravu.
7.2. Poskytovatel odpovídá za to, že Služby a Digitální produkty jsou poskytnuty v souladu se Smlouvou. V případě, že poskytnutá služba nebo produkt neodpovídají sjednané kvalitě, má Zákazník právo na reklamaci.
7.2. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od zjištění vady, a to písemně na e-mailovou adresu Poskytovatele.
7.3. Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit v souladu s právními předpisy. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od jejího uplatnění.
VIII. Ochrana autorských práv a licence
8.1. Digitální produkty: Veškerý digitální obsah (online kurzy, e-booky, webináře apod.) je autorským dílem Poskytovatele, pokud není uvedeno jinak. Zákazník zakoupením získává pouze licenci k osobnímu užití a není oprávněn jej dále šířit, prodávat, pronajímat nebo poskytovat třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
8.2. Služby: Veškeré výstupy práce (texty, grafika, administrativní práce) vytvořené v rámci Služby se stávají majetkem Zákazníka po uhrazení sjednané ceny, pokud není ve Smlouvě uvedeno jinak.
IX. Ochrana osobních údajů
9.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka (např. jméno, e-mail, telefon, fakturační údaje) v souladu s platnou legislativou, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
9.2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v samostatném dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů, který je dostupný na webu Poskytovatele.
X. Mimosoudní řešení sporů
10.1. V případě, že dojde mezi Poskytovatelem a Zákazníkem (spotřebitelem) ke spotřebitelskému sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení.
10.2. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://www.coi.cz.
10.3. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
XI. Závěrečná ustanovení
11.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto OP měnit nebo doplňovat. Tyto změny se stanou platnými a účinnými zveřejněním na webových stránkách Poskytovatele.
11.2. Pokud je nebo se stane některé ustanovení těchto OP neplatné či neúčinné, namísto takového neplatného ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
11.3. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 17. 9. 2025.
